Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Oferta edukacyjna
Wychowanie przedszkolne
Materiały ogólnodostępne
– wybierz serię i pobieraj.
Zaloguj się
– aby mieć pełny dostęp do
Twoich przedmiotów
Szkoła podstawowa klasy 1–3
Materiały ogólnodostępne
– wybierz serię i pobieraj.
Zaloguj się
– aby mieć pełny dostęp do
Twoich przedmiotów
Szkoła podstawowa klasy 4–8
Materiały ogólnodostępne
– wybierz serię i pobieraj.
Zaloguj się
– aby mieć pełny dostęp do
Twoich przedmiotów
Szkoły ponadpodstawowe
Materiały ogólnodostępne
– wybierz serię i pobieraj.
Zaloguj się
– aby mieć pełny dostęp do
Twoich przedmiotów
Szkoły językowe i uczelnie
Szkoły językowe i uczelnie
Materiały ogólnodostępne
– wybierz serię i pobieraj.
Zaloguj się
– aby mieć pełny dostęp do
Twoich przedmiotów
Zaloguj się
Załóż konto
Informatyka na czasie ZR
Łatwo i szybko wyszukaj materiały do zajęć
Część
Wszystkie części
Rozdział
Wszystkie rozdziały
Temat
Wszystkie tematy
Materiały dla nauczyciela (116)
data:
najnowsze
1
2
3
4
...
7
Znajdź
Kategorie
Dokumentacja nauczyciela
Prowadzenie lekcji
Do wysłania uczniom
Materiały prezentacyjne
Filtry
wyczyść
Filtry
wyczyść
Dokumentacja nauczyciela
Plany wynikowe (6)
Podstawa programowa (1)
Program nauczania (3)
Przedmiotowe systemy oceniania (6)
Rozkłady materiału (6)
Prowadzenie lekcji
Pliki (159)
Rozwiązania zadań (839)
Scenariusze lekcji (136)
Do wysłania uczniom
Materiały multimedialne (31)
Materiały prezentacyjne
Animacje (48)
Filmy (68)
Linki do stron internetowych (4)
Materiały multimedialne (5)
Zobacz wyniki (116)
Aktywne filtry (2)
data:
najnowsze
\ Część 3 \ 5. Rozwiązywanie różnych problemów z wykorzystaniem komputera \ 19. Sterujemy robotem
Film "Przykładowe zadanie w środowisku VEXcode VR"
00:05:12
\ Część 3 \ 5. Rozwiązywanie różnych problemów z wykorzystaniem komputera \ 21. Grafiki informacyjne
Animacja „Jak stworzyć poprawną infografikę”
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 2 \ 1. Algorytmy na liczbach całkowitych i tekstach \ 4. Czy to jest palindrom?
Animacja „Funkcje w języku C++”
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 1 \ 5. Arkusz kalkulacyjny \ 21. Wyciągamy wiedzę z danych
Animacja „Jak analizować dane w arkuszu kalkulacyjnym?”
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 1 \ 5. Arkusz kalkulacyjny \ 20. Jak pobierać dane do arkusza kalkulacyjnego
Animacja „Funkcje w arkuszu kalkulacyjnym”
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 1 \ 5. Arkusz kalkulacyjny \ 20. Jak pobierać dane do arkusza kalkulacyjnego
Animacja „Podstawy pracy w arkuszu kalkulacyjnym”
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 5. Rozwiązywanie różnych problemów z wykorzystaniem komputera \ 21. Grafiki informacyjne
Film "Tworzenie prostych infografik w programie Microsoft PowerPoint"
00:06:48
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 5. Rozwiązywanie różnych problemów z wykorzystaniem komputera \ 19. Sterujemy robotem
Film "Symulacja robota w środowisku VEXcode VR"
00:04:00
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 5. Rozwiązywanie różnych problemów z wykorzystaniem komputera \ 19. Sterujemy robotem
Film "Przykładowe zadanie w środowisku OpenRoberta Lab"
00:05:43
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 5. Rozwiązywanie różnych problemów z wykorzystaniem komputera \ 19. Sterujemy robotem
Film "Symulacja robota EV3 w środowisku OpenRoberta Lab"
00:02:12
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 5. Rozwiązywanie różnych problemów z wykorzystaniem komputera \ 19. Sterujemy robotem
Film "Przykładowe zadanie w środowisku Microsoft MakeCode"
00:06:44
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 5. Rozwiązywanie różnych problemów z wykorzystaniem komputera \ 19. Sterujemy robotem
Film "Symulacja mikrokontrolera micro:bit w środowisku Microsoft MakeCode"
00:01:44
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 5. Rozwiązywanie różnych problemów z wykorzystaniem komputera \ 20. Sztuka publikowania w sieci
Film "Projektowanie grafiki i korzystanie z szablonów w programie Canva"
00:03:12
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 5. Rozwiązywanie różnych problemów z wykorzystaniem komputera \ 20. Sztuka publikowania w sieci
Film "Nagrywanie ekranu z wykorzystaniem usługi Microsoft Stream"
00:01:38
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 5. Rozwiązywanie różnych problemów z wykorzystaniem komputera \ 21. Grafiki informacyjne
Animacja „Sposoby przekazywania informacji”
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 5. Rozwiązywanie różnych problemów z wykorzystaniem komputera \ 20. Sztuka publikowania w sieci
Animacja „Zachowanie przed kamerą”
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 3. Zaawansowane algorytmy i techniki programistyczne \ 11. Wyszukiwanie wzorca w tekście
Animacja „Wyszukiwanie wzorca w tekście”
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 2 \ 3. Metody algorytmiczne \ 18. Metoda zachłanna
Animacja „Optymalizacja i podejście zachłanne”
Zaloguj się, by mieć dostęp