Menu
  • Oferta edukacyjna
  • Szkoły językowe i uczelnie
Aktywna Tablica 2022-Beneficjenci_SP
Łatwo i szybko wyszukaj materiały do zajęć
Klasa
Wszystkie klasy
Dział
Wszystkie działy
Temat
Wszystkie tematy
Materiały dla nauczyciela (1256)
Kategorie
 
  • Dokumentacja nauczyciela
  • Prowadzenie lekcji
  • Do wysłania uczniom
  • Sprawdzanie wiedzy
  • Materiały prezentacyjne
Filtry
Filtry
Dokumentacja nauczyciela
Prowadzenie lekcji
Do wysłania uczniom
Sprawdzanie wiedzy
Materiały prezentacyjne
data: najnowsze
Nowa edycja 2022–2024
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.4. Trafiony, zatopiony. Jak wyszukać podany element w zbiorze?

275 kB

Scenariusze lekcji
Nowa edycja 2022–2024
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.4. Trafiony, zatopiony. Jak wyszukać podany element w zbiorze?

23 kB

Scenariusze lekcji
Nowa edycja 2022–2024
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.3. Co jest naj… O wyszukiwaniu najmniejszej i największej liczby

307 kB

Karty pracy
Nowa edycja 2022–2024
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.3. Co jest naj… O wyszukiwaniu najmniejszej i największej liczby

91 kB

Karty pracy
Nowa edycja 2022–2024
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.1. Razem możemy więcej. O społeczności użytkowników Scratcha

275 kB

Scenariusze lekcji
Nowa edycja 2022–2024
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.3. Co jest naj… O wyszukiwaniu najmniejszej i największej liczby

276 kB

Scenariusze lekcji
Nowa edycja 2022–2024
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.3. Co jest naj… O wyszukiwaniu najmniejszej i największej liczby

24 kB

Scenariusze lekcji
Nowa edycja 2022–2024
\ Klasa 6 \ 4. Malowanie na warstwach. Poznajemy program GIMP \ 4.2. Zdjęć cięcie-gięcie. Elementy retuszu i fotomontażu zdjęć

275 kB

Scenariusze lekcji
Nowa edycja 2022–2024
\ Klasa 6 \ 4. Malowanie na warstwach. Poznajemy program GIMP \ 4.2. Zdjęć cięcie-gięcie. Elementy retuszu i fotomontażu zdjęć

28 kB

Scenariusze lekcji
Nowa edycja 2022–2024
\ Klasa 6 \ 4. Malowanie na warstwach. Poznajemy program GIMP \ 4.2. Zdjęć cięcie-gięcie. Elementy retuszu i fotomontażu zdjęć

355 kB

Karty pracy
Nowa edycja 2022–2024
\ Klasa 6 \ 4. Malowanie na warstwach. Poznajemy program GIMP \ 4.2. Zdjęć cięcie-gięcie. Elementy retuszu i fotomontażu zdjęć

757 kB

Karty pracy
Nowa edycja 2022–2024
\ Klasa 6 \ 4. Malowanie na warstwach. Poznajemy program GIMP \ 4.1. Tort ma warstwy i cebula ma warstwy. O tworzeniu grafik z wykorzystaniem warstw

269 kB

Scenariusze lekcji
Nowa edycja 2022–2024
\ Klasa 6 \ 4. Malowanie na warstwach. Poznajemy program GIMP \ 4.1. Tort ma warstwy i cebula ma warstwy. O tworzeniu grafik z wykorzystaniem warstw

24 kB

Scenariusze lekcji
Nowa edycja 2022–2024
\ Klasa 6 \ 4. Malowanie na warstwach. Poznajemy program GIMP \ 4.1. Tort ma warstwy i cebula ma warstwy. O tworzeniu grafik z wykorzystaniem warstw

306 kB

Karty pracy
Nowa edycja 2022–2024
\ Klasa 6 \ 4. Malowanie na warstwach. Poznajemy program GIMP \ 4.1. Tort ma warstwy i cebula ma warstwy. O tworzeniu grafik z wykorzystaniem warstw

1 MB

Karty pracy
Nowa edycja 2022–2024
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.4. Trafiony, zatopiony. Jak wyszukać podany element w zbiorze?

282 kB

Karty pracy
Nowa edycja 2022–2024
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.4. Trafiony, zatopiony. Jak wyszukać podany element w zbiorze?

296 kB

Karty pracy
Nowa edycja 2022–2024
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.4. Trafiony, zatopiony. Jak wyszukać podany element w zbiorze?
Animacja „Wyszukiwanie elementu w zbiorze"
00:03:40