Menu
  • Oferta edukacyjna
  • Szkoły językowe i uczelnie
Zmiany w podstawach programowych
nowe_funkcjonalnosci_032024
anna resler
Łatwo i szybko wyszukaj materiały do zajęć
Klasa
Klasa 5
Dział
3. Kocie sztuczki. Więcej funkcji programu Scratch
Temat
Wszystkie tematy
Materiały dla nauczyciela (32)
data: najnowsze
Kategorie
 
  • Prowadzenie lekcji
  • Sprawdzanie wiedzy
  • Materiały prezentacyjne
Filtry
Filtry
Prowadzenie lekcji
Sprawdzanie wiedzy
Materiały prezentacyjne
data: najnowsze
\ Klasa 5 \ 3. Kocie sztuczki. Więcej funkcji programu Scratch

559 kB

Sprawdziany
\ Klasa 5 \ 3. Kocie sztuczki. Więcej funkcji programu Scratch

184 kB

Sprawdziany
\ Klasa 5 \ 3. Kocie sztuczki. Więcej funkcji programu Scratch \ 3.4. Od wielokąta do rozety. Tworzenie bardziej skomplikowanych rysunków
Film „Rysowanie rozety”
\ Klasa 5 \ 3. Kocie sztuczki. Więcej funkcji programu Scratch \ 3.4. Od wielokąta do rozety. Tworzenie bardziej skomplikowanych rysunków
Film „Rysowanie dowolnego wielokąta”
\ Klasa 5 \ 3. Kocie sztuczki. Więcej funkcji programu Scratch \ 3.4. Od wielokąta do rozety. Tworzenie bardziej skomplikowanych rysunków

22 kB

Scenariusze lekcji
\ Klasa 5 \ 3. Kocie sztuczki. Więcej funkcji programu Scratch \ 3.4. Od wielokąta do rozety. Tworzenie bardziej skomplikowanych rysunków

763 kB

Scenariusze lekcji
\ Klasa 5 \ 3. Kocie sztuczki. Więcej funkcji programu Scratch \ 3.3. Scena niczym kartka. O rysowaniu w programie Scratch
Film „Rysowanie kwadratu”
\ Klasa 5 \ 3. Kocie sztuczki. Więcej funkcji programu Scratch \ 3.3. Scena niczym kartka. O rysowaniu w programie Scratch

25 kB

Karty pracy
\ Klasa 5 \ 3. Kocie sztuczki. Więcej funkcji programu Scratch \ 3.3. Scena niczym kartka. O rysowaniu w programie Scratch

643 kB

Karty pracy
\ Klasa 5 \ 3. Kocie sztuczki. Więcej funkcji programu Scratch \ 3.3. Scena niczym kartka. O rysowaniu w programie Scratch

23 kB

Scenariusze lekcji
\ Klasa 5 \ 3. Kocie sztuczki. Więcej funkcji programu Scratch \ 3.3. Scena niczym kartka. O rysowaniu w programie Scratch

766 kB

Scenariusze lekcji
\ Klasa 5 \ 3. Kocie sztuczki. Więcej funkcji programu Scratch \ 3.2. W poszukiwaniu skarbu. Jak przejść przez labirynt?
Film „Poruszanie się po korytarzach”
\ Klasa 5 \ 3. Kocie sztuczki. Więcej funkcji programu Scratch \ 3.2. W poszukiwaniu skarbu. Jak przejść przez labirynt?
Film „Dodanie zmiennych do programu”
\ Klasa 5 \ 3. Kocie sztuczki. Więcej funkcji programu Scratch \ 3.2. W poszukiwaniu skarbu. Jak przejść przez labirynt?

177 kB

Karty pracy
\ Klasa 5 \ 3. Kocie sztuczki. Więcej funkcji programu Scratch \ 3.2. W poszukiwaniu skarbu. Jak przejść przez labirynt?

800 kB

Karty pracy
\ Klasa 5 \ 3. Kocie sztuczki. Więcej funkcji programu Scratch \ 3.2. W poszukiwaniu skarbu. Jak przejść przez labirynt?

24 kB

Scenariusze lekcji
\ Klasa 5 \ 3. Kocie sztuczki. Więcej funkcji programu Scratch \ 3.2. W poszukiwaniu skarbu. Jak przejść przez labirynt?

763 kB

Scenariusze lekcji
\ Klasa 5 \ 3. Kocie sztuczki. Więcej funkcji programu Scratch \ 3.1. Plan to podstawa. O rozwiązywaniu problemów
Plan to podstawa