Menu
  • Oferta edukacyjna
  • Szkoły językowe i uczelnie
Zmiany w podstawach programowych
nowe_funkcjonalnosci_032024
anna resler
Łatwo i szybko wyszukaj materiały do zajęć
Klasa
Klasa 5
Dział
3. Kocie sztuczki. Więcej funkcji programu Scratch
Temat
3.2. W poszukiwaniu skarbu. Jak przejść przez labirynt?
Materiały dla nauczyciela (7)
data: najnowsze
Kategorie
 
  • Prowadzenie lekcji
  • Materiały prezentacyjne
Filtry
Filtry
Prowadzenie lekcji
Materiały prezentacyjne
data: najnowsze
\ Klasa 5 \ 3. Kocie sztuczki. Więcej funkcji programu Scratch \ 3.2. W poszukiwaniu skarbu. Jak przejść przez labirynt?
Film „Poruszanie się po korytarzach”
\ Klasa 5 \ 3. Kocie sztuczki. Więcej funkcji programu Scratch \ 3.2. W poszukiwaniu skarbu. Jak przejść przez labirynt?
Film „Dodanie zmiennych do programu”
\ Klasa 5 \ 3. Kocie sztuczki. Więcej funkcji programu Scratch \ 3.2. W poszukiwaniu skarbu. Jak przejść przez labirynt?

177 kB

Karty pracy
\ Klasa 5 \ 3. Kocie sztuczki. Więcej funkcji programu Scratch \ 3.2. W poszukiwaniu skarbu. Jak przejść przez labirynt?

800 kB

Karty pracy
\ Klasa 5 \ 3. Kocie sztuczki. Więcej funkcji programu Scratch \ 3.2. W poszukiwaniu skarbu. Jak przejść przez labirynt?

24 kB

Scenariusze lekcji
\ Klasa 5 \ 3. Kocie sztuczki. Więcej funkcji programu Scratch \ 3.2. W poszukiwaniu skarbu. Jak przejść przez labirynt?

763 kB

Scenariusze lekcji

97 MB