Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Oferta edukacyjna
Wychowanie przedszkolne
Materiały ogólnodostępne
– wybierz serię i pobieraj.
Zaloguj się
– aby mieć pełny dostęp do
Twoich przedmiotów
Szkoła podstawowa klasy 1–3
Materiały ogólnodostępne
– wybierz serię i pobieraj.
Zaloguj się
– aby mieć pełny dostęp do
Twoich przedmiotów
Szkoła podstawowa klasy 4–8
Materiały ogólnodostępne
– wybierz serię i pobieraj.
Zaloguj się
– aby mieć pełny dostęp do
Twoich przedmiotów
Szkoły ponadpodstawowe
Materiały ogólnodostępne
– wybierz serię i pobieraj.
Zaloguj się
– aby mieć pełny dostęp do
Twoich przedmiotów
Szkoły językowe i uczelnie
Szkoły językowe i uczelnie
Materiały ogólnodostępne
– wybierz serię i pobieraj.
Zaloguj się
– aby mieć pełny dostęp do
Twoich przedmiotów
Zaloguj się
Załóż konto
Łatwo i szybko wyszukaj materiały do zajęć
Klasa
Klasa 5
Dział
4. Bieganie po ekranie. Poznajemy program Pivot Animator
Temat
Wszystkie tematy
Materiały dla nauczyciela (19)
data:
najnowsze
1
2
Znajdź
Kategorie
Prowadzenie lekcji
Do wysłania uczniom
Sprawdzanie wiedzy
Materiały prezentacyjne
Filtry
Filtry
Prowadzenie lekcji
Karty pracy (4)
Scenariusze lekcji (4)
Do wysłania uczniom
Materiały multimedialne (1)
Sprawdzanie wiedzy
Sprawdziany (2)
Materiały prezentacyjne
Filmy (8)
Multiteki (1)
Zobacz wyniki (19)
Filtruj materiały
data:
najnowsze
\ Klasa 5 \ 4. Bieganie po ekranie. Poznajemy program Pivot Animator
Sprawdzian - Bieganie po ekranie. Poznajemy program Pivot Animator
524 kB
Sprawdziany
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Klasa 5 \ 4. Bieganie po ekranie. Poznajemy program Pivot Animator
Sprawdzian - Bieganie po ekranie. Poznajemy program Pivot Animator
205 kB
Sprawdziany
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Klasa 5 \ 4. Bieganie po ekranie. Poznajemy program Pivot Animator \ 4.2. Animacje od kuchni. Tworzenie własnych postaci
Film do tematu 4.2. Animacje od kuchni
\ Klasa 5
Multiteka - klasa 5
97 MB
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Klasa 5 \ 4. Bieganie po ekranie. Poznajemy program Pivot Animator \ 4.2. Animacje od kuchni. Tworzenie własnych postaci
Film „Okno tworzenia nowej postaci”
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Klasa 5 \ 4. Bieganie po ekranie. Poznajemy program Pivot Animator \ 4.1. Patyczaki w ruchu. Tworzenie prostych animacji
Film „Animacja skokowa”
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Klasa 5 \ 4. Bieganie po ekranie. Poznajemy program Pivot Animator \ 4.2. Animacje od kuchni. Tworzenie własnych postaci
Film „Tworzenie nowej postaci”
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Klasa 5 \ 4. Bieganie po ekranie. Poznajemy program Pivot Animator \ 4.2. Animacje od kuchni. Tworzenie własnych postaci
Film „Rysowanie czapki kucharza”
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Klasa 5 \ 4. Bieganie po ekranie. Poznajemy program Pivot Animator \ 4.1. Patyczaki w ruchu. Tworzenie prostych animacji
Film „Zapisywanie projektu”
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Klasa 5 \ 4. Bieganie po ekranie. Poznajemy program Pivot Animator \ 4.1. Patyczaki w ruchu. Tworzenie prostych animacji
Film „Animacja płynna”
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Klasa 5 \ 4. Bieganie po ekranie. Poznajemy program Pivot Animator \ 4.1. Patyczaki w ruchu. Tworzenie prostych animacji
Film „Ustawienie pozycji wyjściowej”
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Klasa 5 \ 4. Bieganie po ekranie. Poznajemy program Pivot Animator \ 4.2. Animacje od kuchni. Tworzenie własnych postaci
Scenariusz lekcji Animacje od kuchni. Tworzenie własnych postaci
111 kB
Scenariusze lekcji
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Klasa 5 \ 4. Bieganie po ekranie. Poznajemy program Pivot Animator \ 4.2. Animacje od kuchni. Tworzenie własnych postaci
Scenariusz lekcji Animacje od kuchni. Tworzenie własnych postaci
21 kB
Scenariusze lekcji
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Klasa 5 \ 4. Bieganie po ekranie. Poznajemy program Pivot Animator \ 4.2. Animacje od kuchni. Tworzenie własnych postaci
Karta pracy Animacje od kuchni. Tworzenie własnych postaci
245 kB
Karty pracy
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Klasa 5 \ 4. Bieganie po ekranie. Poznajemy program Pivot Animator \ 4.2. Animacje od kuchni. Tworzenie własnych postaci
Karta pracy Animacje od kuchni. Tworzenie własnych postaci
294 kB
Karty pracy
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Klasa 5 \ 4. Bieganie po ekranie. Poznajemy program Pivot Animator \ 4.1. Patyczaki w ruchu. Tworzenie prostych animacji
Scenariusz lekcji Patyczaki w ruchu. Tworzenie prostych animacji
114 kB
Scenariusze lekcji
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Klasa 5 \ 4. Bieganie po ekranie. Poznajemy program Pivot Animator \ 4.1. Patyczaki w ruchu. Tworzenie prostych animacji
Scenariusz lekcji Patyczaki w ruchu. Tworzenie prostych animacji
24 kB
Scenariusze lekcji
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Klasa 5 \ 4. Bieganie po ekranie. Poznajemy program Pivot Animator \ 4.1. Patyczaki w ruchu. Tworzenie prostych animacji
Karta pracy Patyczaki w ruchu. Tworzenie prostych animacji
82 kB
Karty pracy
Zaloguj się, by mieć dostęp