Menu
  • Oferta edukacyjna
  • Szkoły językowe i uczelnie
Zmiany w podstawach programowych
nowe_funkcjonalnosci_032024
anna resler
Łatwo i szybko wyszukaj materiały do zajęć
Klasa
Klasa 5
Dział
4. Bieganie po ekranie. Poznajemy program Pivot Animator
Temat
4.2. Animacje od kuchni. Tworzenie własnych postaci
Materiały dla nauczyciela (9)
data: najnowsze
Kategorie
 
  • Prowadzenie lekcji
  • Do wysłania uczniom
  • Materiały prezentacyjne
Filtry
Filtry
Prowadzenie lekcji
Do wysłania uczniom
Materiały prezentacyjne
data: najnowsze
\ Klasa 5 \ 4. Bieganie po ekranie. Poznajemy program Pivot Animator \ 4.2. Animacje od kuchni. Tworzenie własnych postaci
Film do tematu 4.2. Animacje od kuchni

97 MB

\ Klasa 5 \ 4. Bieganie po ekranie. Poznajemy program Pivot Animator \ 4.2. Animacje od kuchni. Tworzenie własnych postaci
Film „Okno tworzenia nowej postaci”
\ Klasa 5 \ 4. Bieganie po ekranie. Poznajemy program Pivot Animator \ 4.2. Animacje od kuchni. Tworzenie własnych postaci
Film „Tworzenie nowej postaci”
\ Klasa 5 \ 4. Bieganie po ekranie. Poznajemy program Pivot Animator \ 4.2. Animacje od kuchni. Tworzenie własnych postaci
Film „Rysowanie czapki kucharza”
\ Klasa 5 \ 4. Bieganie po ekranie. Poznajemy program Pivot Animator \ 4.2. Animacje od kuchni. Tworzenie własnych postaci

111 kB

Scenariusze lekcji
\ Klasa 5 \ 4. Bieganie po ekranie. Poznajemy program Pivot Animator \ 4.2. Animacje od kuchni. Tworzenie własnych postaci

21 kB

Scenariusze lekcji
\ Klasa 5 \ 4. Bieganie po ekranie. Poznajemy program Pivot Animator \ 4.2. Animacje od kuchni. Tworzenie własnych postaci

245 kB

Karty pracy
\ Klasa 5 \ 4. Bieganie po ekranie. Poznajemy program Pivot Animator \ 4.2. Animacje od kuchni. Tworzenie własnych postaci

294 kB

Karty pracy