Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Oferta edukacyjna
Wychowanie przedszkolne
Materiały ogólnodostępne
– wybierz serię i pobieraj.
Zaloguj się
– aby mieć pełny dostęp do
Twoich przedmiotów
Szkoła podstawowa klasy 1–3
Materiały ogólnodostępne
– wybierz serię i pobieraj.
Zaloguj się
– aby mieć pełny dostęp do
Twoich przedmiotów
Szkoła podstawowa klasy 4–8
Materiały ogólnodostępne
– wybierz serię i pobieraj.
Zaloguj się
– aby mieć pełny dostęp do
Twoich przedmiotów
Szkoły ponadpodstawowe
Materiały ogólnodostępne
– wybierz serię i pobieraj.
Zaloguj się
– aby mieć pełny dostęp do
Twoich przedmiotów
Szkoły językowe i uczelnie
Szkoły językowe i uczelnie
Materiały ogólnodostępne
– wybierz serię i pobieraj.
Zaloguj się
– aby mieć pełny dostęp do
Twoich przedmiotów
Zaloguj się
Załóż konto
Łatwo i szybko wyszukaj materiały do zajęć
Klasa
Klasa 5
Dział
4. Bieganie po ekranie. Poznajemy program Pivot Animator
Temat
4.2. Animacje od kuchni. Tworzenie własnych postaci
Materiały dla nauczyciela (9)
data:
najnowsze
Znajdź
Kategorie
Prowadzenie lekcji
Do wysłania uczniom
Materiały prezentacyjne
Filtry
Filtry
Prowadzenie lekcji
Karty pracy (2)
Scenariusze lekcji (2)
Do wysłania uczniom
Materiały multimedialne (1)
Materiały prezentacyjne
Filmy (4)
Multiteki (1)
Zobacz wyniki (9)
Filtruj materiały
data:
najnowsze
\ Klasa 5 \ 4. Bieganie po ekranie. Poznajemy program Pivot Animator \ 4.2. Animacje od kuchni. Tworzenie własnych postaci
Film do tematu 4.2. Animacje od kuchni
\ Klasa 5
Multiteka - klasa 5
97 MB
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Klasa 5 \ 4. Bieganie po ekranie. Poznajemy program Pivot Animator \ 4.2. Animacje od kuchni. Tworzenie własnych postaci
Film „Okno tworzenia nowej postaci”
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Klasa 5 \ 4. Bieganie po ekranie. Poznajemy program Pivot Animator \ 4.2. Animacje od kuchni. Tworzenie własnych postaci
Film „Tworzenie nowej postaci”
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Klasa 5 \ 4. Bieganie po ekranie. Poznajemy program Pivot Animator \ 4.2. Animacje od kuchni. Tworzenie własnych postaci
Film „Rysowanie czapki kucharza”
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Klasa 5 \ 4. Bieganie po ekranie. Poznajemy program Pivot Animator \ 4.2. Animacje od kuchni. Tworzenie własnych postaci
Scenariusz lekcji Animacje od kuchni. Tworzenie własnych postaci
111 kB
Scenariusze lekcji
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Klasa 5 \ 4. Bieganie po ekranie. Poznajemy program Pivot Animator \ 4.2. Animacje od kuchni. Tworzenie własnych postaci
Scenariusz lekcji Animacje od kuchni. Tworzenie własnych postaci
21 kB
Scenariusze lekcji
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Klasa 5 \ 4. Bieganie po ekranie. Poznajemy program Pivot Animator \ 4.2. Animacje od kuchni. Tworzenie własnych postaci
Karta pracy Animacje od kuchni. Tworzenie własnych postaci
245 kB
Karty pracy
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Klasa 5 \ 4. Bieganie po ekranie. Poznajemy program Pivot Animator \ 4.2. Animacje od kuchni. Tworzenie własnych postaci
Karta pracy Animacje od kuchni. Tworzenie własnych postaci
294 kB
Karty pracy
Zaloguj się, by mieć dostęp