Menu
  • Oferta edukacyjna
  • Szkoły językowe i uczelnie
Zmiany w podstawach programowych
nowe_funkcjonalnosci_032024
anna resler
Łatwo i szybko wyszukaj materiały do zajęć
Klasa
Klasa 6
Dział
3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch
Temat
3.1. Razem możemy więcej. O społeczności użytkowników Scratcha
Materiały dla nauczyciela (8)
data: najnowsze
Kategorie
 
  • Prowadzenie lekcji
  • Materiały prezentacyjne
Filtry
Filtry
Prowadzenie lekcji
Materiały prezentacyjne
data: najnowsze
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.1. Razem możemy więcej. O społeczności użytkowników Scratcha

22 kB

Karty pracy
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.1. Razem możemy więcej. O społeczności użytkowników Scratcha

209 kB

Karty pracy
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.1. Razem możemy więcej. O społeczności użytkowników Scratcha

24 kB

Scenariusze lekcji
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.1. Razem możemy więcej. O społeczności użytkowników Scratcha

275 kB

Scenariusze lekcji
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.1. Razem możemy więcej. O społeczności użytkowników Scratcha
Film "Utworzenie studia"
00:00:38
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.1. Razem możemy więcej. O społeczności użytkowników Scratcha
Film "Remiks projektu"
00:00:32
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.1. Razem możemy więcej. O społeczności użytkowników Scratcha
Film "Udostępnianie projektu"
00:01:04
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.1. Razem możemy więcej. O społeczności użytkowników Scratcha
Film do tematu 3.1. Razem możemy więcej
00:02:14