Menu
  • Oferta edukacyjna
  • Szkoły językowe i uczelnie
Zmiany w podstawach programowych
nowe_funkcjonalnosci_032024
anna resler
Łatwo i szybko wyszukaj materiały do zajęć
Klasa
Klasa 6
Dział
3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch
Temat
3.4. Trafiony, zatopiony. Jak wyszukać podany element w zbiorze?
Materiały dla nauczyciela (13)
data: najnowsze
Kategorie
 
  • Prowadzenie lekcji
  • Materiały prezentacyjne
Filtry
Filtry
Prowadzenie lekcji
Materiały prezentacyjne
data: najnowsze
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.4. Trafiony, zatopiony. Jak wyszukać podany element w zbiorze?
Animacja „Wyszukiwanie elementu w zbiorze"
00:03:40
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.4. Trafiony, zatopiony. Jak wyszukać podany element w zbiorze?

296 kB

Karty pracy
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.4. Trafiony, zatopiony. Jak wyszukać podany element w zbiorze?

282 kB

Karty pracy
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.4. Trafiony, zatopiony. Jak wyszukać podany element w zbiorze?

23 kB

Scenariusze lekcji
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.4. Trafiony, zatopiony. Jak wyszukać podany element w zbiorze?

275 kB

Scenariusze lekcji
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.4. Trafiony, zatopiony. Jak wyszukać podany element w zbiorze?

45 kB

Rozwiązania zadań
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.4. Trafiony, zatopiony. Jak wyszukać podany element w zbiorze?

43 kB

Rozwiązania zadań
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.4. Trafiony, zatopiony. Jak wyszukać podany element w zbiorze?

43 kB

Rozwiązania zadań
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.4. Trafiony, zatopiony. Jak wyszukać podany element w zbiorze?

44 kB

Rozwiązania zadań
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.4. Trafiony, zatopiony. Jak wyszukać podany element w zbiorze?
Film "Porównanie liczb podanych i wylosowanych"
00:01:48
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.4. Trafiony, zatopiony. Jak wyszukać podany element w zbiorze?
Film "Skrypt po komunikacie losuj"
00:00:46
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.4. Trafiony, zatopiony. Jak wyszukać podany element w zbiorze?
Film "Dodanie liczb do listy"
00:02:00
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.4. Trafiony, zatopiony. Jak wyszukać podany element w zbiorze?
Film do tematu 3.4. Trafiony, zatopiony
00:04:36