3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch
Temat
3.4. Trafiony, zatopiony. Jak wyszukać podany element w zbiorze?
Materiały dla nauczyciela (13)
data:
najnowsze
Znajdź
Kategorie
Prowadzenie lekcji
Materiały prezentacyjne
Filtry
Filtry
Prowadzenie lekcji
Materiały prezentacyjne
data:
najnowsze
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.4. Trafiony, zatopiony. Jak wyszukać podany element w zbiorze?
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.4. Trafiony, zatopiony. Jak wyszukać podany element w zbiorze?
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.4. Trafiony, zatopiony. Jak wyszukać podany element w zbiorze?
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.4. Trafiony, zatopiony. Jak wyszukać podany element w zbiorze?
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.4. Trafiony, zatopiony. Jak wyszukać podany element w zbiorze?
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.4. Trafiony, zatopiony. Jak wyszukać podany element w zbiorze?
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.4. Trafiony, zatopiony. Jak wyszukać podany element w zbiorze?
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.4. Trafiony, zatopiony. Jak wyszukać podany element w zbiorze?
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.4. Trafiony, zatopiony. Jak wyszukać podany element w zbiorze?
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.4. Trafiony, zatopiony. Jak wyszukać podany element w zbiorze?
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.4. Trafiony, zatopiony. Jak wyszukać podany element w zbiorze?
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.4. Trafiony, zatopiony. Jak wyszukać podany element w zbiorze?
\ Klasa 6 \ 3. Po nitce do kłębka. Rozwiązywanie problemów za pomocą programu Scratch \ 3.4. Trafiony, zatopiony. Jak wyszukać podany element w zbiorze?