Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Oferta edukacyjna
Wychowanie przedszkolne
Materiały ogólnodostępne
– wybierz serię i pobieraj.
Zaloguj się
– aby mieć pełny dostęp do
Twoich przedmiotów
Szkoła podstawowa klasy 1–3
Materiały ogólnodostępne
– wybierz serię i pobieraj.
Zaloguj się
– aby mieć pełny dostęp do
Twoich przedmiotów
Szkoła podstawowa klasy 4–8
Materiały ogólnodostępne
– wybierz serię i pobieraj.
Zaloguj się
– aby mieć pełny dostęp do
Twoich przedmiotów
Szkoły ponadpodstawowe
Materiały ogólnodostępne
– wybierz serię i pobieraj.
Zaloguj się
– aby mieć pełny dostęp do
Twoich przedmiotów
Szkoły językowe i uczelnie
Szkoły językowe i uczelnie
Materiały ogólnodostępne
– wybierz serię i pobieraj.
Zaloguj się
– aby mieć pełny dostęp do
Twoich przedmiotów
Zaloguj się
Załóż konto
Informatyka na czasie ZP
Łatwo i szybko wyszukaj materiały do zajęć
Część
Wszystkie części
Rozdział
Wszystkie rozdziały
Temat
Wszystkie tematy
Materiały dla nauczyciela (165)
data:
najnowsze
1
2
3
4
...
10
Znajdź
Kategorie
Dokumentacja nauczyciela
Prowadzenie lekcji
Do wysłania uczniom
Materiały prezentacyjne
Filtry
wyczyść
Filtry
wyczyść
Dokumentacja nauczyciela
Plany wynikowe (10)
Podstawa programowa (1)
Program nauczania (3)
Przedmiotowe systemy oceniania (6)
Rozkłady materiału (10)
Prowadzenie lekcji
Książki Nauczyciela (1)
Pliki (92)
Rozwiązania zadań (617)
Scenariusze lekcji (78)
Do wysłania uczniom
Materiały multimedialne (39)
Materiały prezentacyjne
Animacje (73)
Filmy (92)
Linki do stron internetowych (4)
Materiały multimedialne (8)
Zobacz wyniki (165)
Aktywne filtry (2)
data:
najnowsze
\ Część 2 \ 1. Arkusz kalkulacyjny i bazy danych \ 2. Wyciągamy wiedzę z danych
Film „Tworzenie tabeli przestawnej”
\ Część 1 \ 4. Strony WWW i grafika komputerowa \ 12. Grafika 2D i 3D
Film „Fotomontaż w programie GIMP”
\ Część 3 \ 3. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem komputera \ 11. Sterujemy robotem
Film "Symulacja mikrokontrolera micro:bit w środowisku Microsoft MakeCode"
00:01:44
\ Część 3 \ 3. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem komputera \ 13. Grafiki informacyjne
Film "Tworzenie prostych infografik w programie Microsoft PowerPoint"
00:06:48
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 3. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem komputera \ 11. Sterujemy robotem
Film "Przykładowe zadanie w środowisku VEXcode VR"
00:05:12
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 3. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem komputera \ 11. Sterujemy robotem
Film "Symulacja robota w środowisku VEXcode VR"
00:04:00
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 3. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem komputera \ 11. Sterujemy robotem
Film "Przykładowe zadanie w środowisku OpenRoberta Lab"
00:05:43
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 3. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem komputera \ 11. Sterujemy robotem
Film "Symulacja robota EV3 w środowisku OpenRoberta Lab"
00:02:12
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 3. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem komputera \ 11. Sterujemy robotem
Film "Przykładowe zadanie w środowisku Microsoft MakeCode"
00:06:44
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 3. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem komputera \ 12. Sztuka publikowania w sieci
Film "Nagrywanie ekranu z wykorzystaniem usługi Microsoft Stream"
00:01:38
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 3. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem komputera \ 12. Sztuka publikowania w sieci
Film "Projektowanie grafiki i korzystanie z szablonów w programie Canva"
00:03:12
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 1. Algorytmika i programowanie w języku C++ \ 1. Algorytmy na tekstach
Animacja „Kody ASCII i Unicode w języku C++”
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 2. Algorytmika i programowanie w języku Python \ 6. Algorytmy na tekstach
Animacja „Wyszukiwanie wzorca w tekście”
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 1. Algorytmika i programowanie w języku C++ \ 1. Algorytmy na tekstach
Animacja „Wyszukiwanie wzorca w tekście”
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 2. Algorytmika i programowanie w języku Python \ 6. Algorytmy na tekstach
Animacja „Kody ASCII i Unicode w języku Python”
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 2. Algorytmika i programowanie w języku Python \ 7. Szyfrujemy wiadomości
Animacja „Szyfry klasyczne”
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 1. Algorytmika i programowanie w języku C++ \ 2. Szyfrujemy wiadomości
Animacja „Szyfry klasyczne”
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 2. Algorytmika i programowanie w języku Python \ 7. Szyfrujemy wiadomości
Animacja „Metody łamania szyfrów klasycznych”
Zaloguj się, by mieć dostęp