Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Oferta edukacyjna
Wychowanie przedszkolne
Materiały ogólnodostępne
– wybierz serię i pobieraj.
Zaloguj się
– aby mieć pełny dostęp do
Twoich przedmiotów
Szkoła podstawowa klasy 1–3
Materiały ogólnodostępne
– wybierz serię i pobieraj.
Zaloguj się
– aby mieć pełny dostęp do
Twoich przedmiotów
Szkoła podstawowa klasy 4–8
Materiały ogólnodostępne
– wybierz serię i pobieraj.
Zaloguj się
– aby mieć pełny dostęp do
Twoich przedmiotów
Szkoły ponadpodstawowe
Materiały ogólnodostępne
– wybierz serię i pobieraj.
Zaloguj się
– aby mieć pełny dostęp do
Twoich przedmiotów
Szkoły językowe i uczelnie
Szkoły językowe i uczelnie
Materiały ogólnodostępne
– wybierz serię i pobieraj.
Zaloguj się
– aby mieć pełny dostęp do
Twoich przedmiotów
Zaloguj się
Załóż konto
Informatyka na czasie ZP
Łatwo i szybko wyszukaj materiały do zajęć
Część
Część 3
Rozdział
Wszystkie rozdziały
Wszystkie
Materiały dla nauczyciela (317)
data:
najnowsze
1
2
3
4
...
18
Znajdź
Kategorie
Dokumentacja nauczyciela
Prowadzenie lekcji
Materiały prezentacyjne
Filtry
Filtry
Dokumentacja nauczyciela
Plany wynikowe (4)
Przedmiotowe systemy oceniania (2)
Rozkłady materiału (4)
Prowadzenie lekcji
Pliki (20)
Rozwiązania zadań (233)
Scenariusze lekcji (20)
Materiały prezentacyjne
Animacje (28)
Filmy (9)
Linki do stron internetowych (1)
Zobacz wyniki (317)
Filtruj materiały
data:
najnowsze
\ Część 3 \ 3. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem komputera \ 11. Sterujemy robotem
Film "Symulacja mikrokontrolera micro:bit w środowisku Microsoft MakeCode"
00:01:44
\ Część 3 \ 3. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem komputera \ 13. Grafiki informacyjne
Film "Tworzenie prostych infografik w programie Microsoft PowerPoint"
00:06:48
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 3. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem komputera \ 11. Sterujemy robotem
Film "Przykładowe zadanie w środowisku VEXcode VR"
00:05:12
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 3. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem komputera \ 11. Sterujemy robotem
Film "Symulacja robota w środowisku VEXcode VR"
00:04:00
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 3. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem komputera \ 11. Sterujemy robotem
Film "Przykładowe zadanie w środowisku OpenRoberta Lab"
00:05:43
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 3. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem komputera \ 11. Sterujemy robotem
Film "Symulacja robota EV3 w środowisku OpenRoberta Lab"
00:02:12
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 3. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem komputera \ 11. Sterujemy robotem
Film "Przykładowe zadanie w środowisku Microsoft MakeCode"
00:06:44
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 3. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem komputera \ 12. Sztuka publikowania w sieci
Film "Nagrywanie ekranu z wykorzystaniem usługi Microsoft Stream"
00:01:38
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 3. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem komputera \ 12. Sztuka publikowania w sieci
Film "Projektowanie grafiki i korzystanie z szablonów w programie Canva"
00:03:12
Zaloguj się, by mieć dostęp
\ Część 3 \ 1. Algorytmika i programowanie w języku C++ \ 1. Algorytmy na tekstach
Pliki do tematu
Przejdź
\ Część 3 \ 2. Algorytmika i programowanie w języku Python \ 6. Algorytmy na tekstach
wykreslanka
Podgląd
17 kB
Pliki
Pobierz
\ Część 3 \ 1. Algorytmika i programowanie w języku C++ \ 1. Algorytmy na tekstach
wykreslanka
Podgląd
17 kB
Pliki
Pobierz
\ Część 3 \ 3. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem komputera \ 13. Grafiki informacyjne
akcentowanie
Podgląd
238 kB
Pliki
Pobierz
\ Część 3 \ 1. Algorytmika i programowanie w języku C++ \ 4. Podejście zachłanne w rozwiązywaniu problemów
mapy_konturowe
Podgląd
477 kB
Pliki
Pobierz
\ Część 3 \ 2. Algorytmika i programowanie w języku Python \ 6. Algorytmy na tekstach
emoji
Podgląd
253 kB
Pliki
Pobierz
\ Część 3 \ 2. Algorytmika i programowanie w języku Python \ 6. Algorytmy na tekstach
wzgorze
Podgląd
203 B
Pliki
Pobierz
\ Część 3 \ 1. Algorytmika i programowanie w języku C++ \ 1. Algorytmy na tekstach
wzgorze
Podgląd
203 B
Pliki
Pobierz
\ Część 3 \ 2. Algorytmika i programowanie w języku Python \ 7. Szyfrujemy wiadomości
szyfrogramy_cezar
Podgląd
114 B
Pliki
Pobierz